Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Nightbane

2008.04.13. 15:32 | Sas882 | Szólj hozzá!

Két quest is fűződött a csontsárkányhoz, ezért elindultam a szombati Kara csapattal, túljerlentkezés miatt én csak Nightbane ig vállaltam.
Sima volt az út, a szokásos sorrendben öltük a bossokat, Atumen, Moroes - itt elhoztam a Moroes zseboráját, senkinek nem kellett - majd jött az Opera.
Oz volt, szokás szerint elöször whipe, de másodszorra már lement.
Jött a sárkány, én idéztem meg, s elsőre, sima harcban sikerült leverni.
A raid után ellátogattam a szigetre, majd Netherwing, aztán tárlatvezetés Rampartban az alacsonyabb szintűeknek.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr97423717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása