Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Gruul és Magtheridon

2008.04.18. 18:44 | Sas882 | Szólj hozzá!

Ismét csütörtök, ismét 25 fős raid, Gruul barlangjánál kezdődött a buli, King Maulgar és brigádja eddig mindig megkeseritette az életünk, most azonban elsőre sikerült elbánni az öt célponttal.
Gruul sem lehetett akadály, nagyon jól ment a harc, igaz itt már jelentős veszteségek voltak, köztük én is, hiába volt combat res, jött a grand slam, s bár csak egy ember volt közel, a kevés hp miatt ebbe is beleheltam, de a lényegen ez nem változtatott, Gruul feküdt, nem volt 40 perc.
Magtheridonnál voltak új kockázók, de ennek ellenére jól kezdődött, 4 rogue miatt esélyük sem volt a channelereknek, a pit lord elleni fight kritikus pontja - 30%nál omlás - is veszteségek nélkül ment, majd jöttek a gondok, egy kockázó halála, majd én is elvéreztem, bedobott a tűzbe maga elé, a cloak még megmentett, de a dagadt 14k ütése már sok volt, igy itt is behaltam.
Végül azért megfeküdt, igy rekord idő alatt, kb. 10re végeztünk az egész projekttel.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr37431858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása