Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Zul Aman full

2008.07.03. 17:15 | Sas882 | Szólj hozzá!

Az első Zul Aman teljes futamon vettem részt, imba csapat volt, minden nehezség nélkül eljutottunk Hex Lordig.

Na itt volt némi whipe, talán 3, mire sikerült leverni a trollt, főleg a pala formában okozott gondot, nekem.

A jutalom azonban nem maradt el

Heartless

 Igen ritka loot, még senkit nem láttam ezzel a karddal, igy én büszkélkedhetek ezzel a nem éppen egyszerű formájú karddal.

 

Zul Jin második nekifutásra ment le, itt a két rogue - Hermész és Guargumi - meghalt a végén, de igy sikerült leverni.

Az időpont miatt - vasárnap délután - nekem nem igazán jó ez a raid, de azért remélem sikerül eljutnom párszor még.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr36551692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása