Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Magtheridon + Tempest Keep

2008.05.01. 02:30 | Sas882 | Szólj hozzá!

TK előtt gyültünk össze, hogy folytassuk az előző napi raidet - én nem voltam, dolgoztam irl - Void Reaver lement már, volt Solarian próba, most Solarian lett volna, de nem lett, mert csak 21 raidelő jelent meg a kitűzött időpontra.
Magtheridon lett az új célpont, gondoltuk erre 21 is képesek vagyunk, a trash simán ment, jött a boss, itt az eligazitás igazán extrém volt, kb. 20 perces, de végül is elkezdődött a csata.
Egyszer elszabadult a kövér, Partion dc kapott, igy meghalt, fordult egyet a pit lord, szépen kinyirva néhány résztvevőt - köztük engem - Gorro sikeresen átvette a tankolást, majd a többiek leverték.
Loot:
[Glaive of the Pit]
[Magtheridon's Head]
[Chestguard of the Fallen Defender]
[Chestguard of the Fallen Hero]


Közben újabb jelenkezők érkeztek, igy visszarepültünk Netherstormba.
Újra a trash A'larig viszonylag sima volt, még az őrjáratot is sikerült két csoportban behúzni - rogue distract - Solarian trash sem volt probléma, bemelegités az aoe ra is jól sikerült a terembéli csoportok ellen.
Solarian már régi célpontunk, igy az eligazitás most rövidebb volt, szerencsére, jött a harc, ütöttük-vágtuk, lőttük, ami belefért, persze jöttek a gömbök, meg a futkosás, aztán az eltünés, addok, összeállás, aoe, majd a papok, itt 2 rogue - Hermész és én - egy warrior és egy shaman, kilépett a papokra.
Birkóztunk velük, sebezni nem sebeztek nagyokat, szakitottuk az összes heal t, mi elég gyorsan levertük, majd mentünk a másikra, ezt is elintéztük.
Természetesen nagy volt a zűrzavar, szaladgálás - ezt csak aztán érzékeltem, hogy a papokat kinyirtuk - vissza jött a csajszi, nyomta a gömböket, Arcane Missiles-t, s minden kezdődött újra, csak éppen még az agentek is rohangáltak, pontot téve a healerek életére.
4 probát csináltunk, az utolsónál felrobbant valaki, megölve a fél raidet, köztük engem is.

Sem a priestek, sem az agentek nem öltek meg, az előbbiek nem tudtak - Hermész korai halálakor egy az egyben birkoztam vele, igaz levertem, de nem mindegyik healt sikerült szakitani - maga a boss ölt meg az aoe sebzéssel, ugyanis nem vot heal, mert a gyógyitók elhaláloztak az agentek miatt. Jövő héten meg kell, hogy legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr61449478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása