Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

HC Slave Pens

2008.04.05. 11:43 | Sas882 | Szólj hozzá!

A szokásos napi farmolás után, sziget, skettis, ogrilla, összeállt egy hc slave pens brigád, azonnal mentem, mert állitólag itt lehet felvenni a hiányzo champion of naaru questet.
Krethor (warrior), Izisz (druida), Clemi (rogue), Thorkilla (hunter), Guargumi (rogue) brigád vágott neki az instának, simán haladtunk, whipe nélkül, a 2. bossig csak sap volt, utánna a nagyobb grouppoknál a hunter már csapdázott is, questet is felvettük, az ugrálás miatt maradhatott ki, egy naga adja, akit bezártak, állitólag ide kell majd visszajönni.
A quest lényege, megölni
- Gruult
- Nightbane -t.
Mindekettő killjén voltam már, Grull saved a jövő hétig, Nightbane még esélyes lehet, talán vasárnap, a pénteki Kara csapat már lenyomta.
Droppok mind disenchantra mentek, kivéve a Primal Nethert, ezt én vittem, roll után, máris postáztam Gorronak, a nadrág  miatt, ez ügyben még mindig nem döntöttem, nem tudok dönteni, hogy melyiket hordjam. Enchát csak az egyikre rakok, mármint cobra armort.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr87412202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása