Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Slave Pens - tárlatvezetés

2008.04.26. 21:13 | Sas882 | Szólj hozzá!

Netherwinges kirándulásból Shattrath kitérővel érkeztem a kőhöz, itt csak Gorro várt, de nem sokára megérkezett az egyik turista, Stlélek (lvl62) paladin, a másik Draconyx (lvl60) mage még nem volt sehol, summonolni nem lehetett, mert még alacsony szintű.
Gorro elment érte, lekisérte, megmutatta az utat a vizalatt, mégiscsak a fia (irl).
Normált mentünk, igy 4 en, pala volt a healer, ha mégis kellene valamit, mivel igencsak aggrózik a két alacsony szintű, igy végig hátul maradtak, birkázás helyett inkább sap vagy az sem.
Simán mentünk végig, Gorro behúzta a nagyobb csoprtokat is, a casterekkel elbántam én, Moroes órája nélkül is egészen jól ment.
Mennu the Betrayel - nekem kicsit hosszúnak tünt mire levertük, igaz közben totemeztem is, loot Tracker's Belt .
Medencéből kifelé legyaktuk az egész brigádot és patrolt is, szépen kiüritettük a második boss előtti területet, jöhetett a nagydarab Rocklar.
Sima ügy volt ez is, loot viszont egy érdekesség lett, Runed Fungalcap.
Pvp trinket, ment a greed, én nyertem, igy bg-n és arénában bubis rugue ként rohangálhatok, felvesz 440 dmg t, nem olyan rossz.
Következő rész mindig is a kockázatosabb vállalkozásokhoz tartozott, egyszerre kellett behúzni 4-5 mobot, plussz a halat, ami a healerre bukik, ezt is megoldottuk, sap, birka, bár volt amit resistelt.
Felfelé következett be az első megelepetés, Coilfang Soothslayer engem cc -zet, s ez katasztrófális hatással volt a két turistára, elsőre rámozdultam a mage re, két csapás, már halott is volt - mondta, hogy probálkozott valami bubi trükkel, de csak proba maradt - egyből ugrottam a palára is, a mail páncélzat kicsit jobban védte, talán kibirt 4-5 ütést is, mielőtt meghalt.
Mind controll után visszatértem az eredi ellenfelekhez, s bár nem volt heal, Gorro val ketten levertük őket.
Kiszabaditottuk a ketrecből fickót, ekkor jött az ujjab cc, megint én kaptam, most Gorro volt a célpont, aki addig vigan birkozott a mobokkal, hirtelen kapta a 600 - 700 körüli ütéseket, ő azért kibirta:)
A kimondhatalan nevű bog lord sima csata volt, a loot megint olyan volt, amiért anno érdemes volt idejárni - Deft Handguards - de persze akkor sosem dobta, maradt a de.

Jó móka volt, a turisták xp vel és repuval lettek gazdagabbak, én pedig egy pvp trinkettel, miután külön geart rakok össze pvp re, igy érdemes volt idejönni.

Bankolás után - Shattrath - átugrottam a szigetre - Isle of Quel'Danas - egyrészt badge ért vásásrolni pvp felszerelést, másrészt questelni.
Sokáig nem élvezhettem, mert Magister's Terrace be indultak a haverok, igy én is, de ez egy másik fejezet.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr23443600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása