Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Gruul

2008.05.04. 11:06 | Sas882 | Szólj hozzá!

23 raidelni vágyó jött csak össze, páran alulöltözve, főleg a dps régióból, de azért megpróbáltuk.
Maulgar és barátai elsőre lementek, de nagyon sok volt a halott - engem a lock végzett ki, fear, utánnam jött és agyonvert - mire Maulgarhoz érkezett a brigád, nem volt aki leverje.
Második próbára lement az egész diszes kompánia, én "tankoltam" a papot, azaz magamra lőttem, némi hunter segédlettel.
Gyors nuke után, jött a warlock, aki most nem szaladgált annyira, megkönnyitve legyilkolását, a melee ezután átszaladt Maulgarhoz, azaz csak én, a többieknek úgy kellett kérévnyt benyújtani, de megérkeztek. Whirlwind még mindig gondot okozott pár résztvevőnek, de végül sikerült leverni.
Loot is volt, de nem emlékszem, nem figyeltem, talán a mage token Pauldrons of the Fallen Hero
esett ki és még valami.
Gruul fater már keményebb diónak bizonyult, 3x próbáltuk, de be kellett látni, kevés a dps, sokáig birtam, már odáig, hogy 2. voltam mint melee az aggró listán, jött is a büntetés, 24k körüli dmg ben, azonnali halál.
Feladtuk három próba után, nem kommentálom a dolgot, próbának jó volt, de valaószinűleg Gruul loot iránt már kevés az érdeklődő, főleg a badge vendor óta.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr84453083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása