Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Gruul és Magtheridon

2008.04.04. 01:17 | Sas882 | Szólj hozzá!

Az esti program első része Gruul fater meglátogatása volt, Maulgar és haverjai másodikra mentek le, az eslő probánál volt valami probléma, én nem haltam meg, kifutottam a barlangból.
Miután a négy ogre és Maulgar megborult, jött az öreg, nagyon jól ment, de a végefelé hullani kezdett a brigád, bárhova dobott a slam mindenütt hullák hevertek, az utolsó visszaszaladáskor egyedüli melee voltam, persze a tankok ott voltak, hullott a plafon rendesen, de most nem állt meg 1% a számláló, megfeküdt a családapa.
15 dkp ért megkaptam a t4 gatyát, még variállok melyik a jobb, Netherspite nacija vagy ez, lehet az marad, bár a kesztyüm - t4 - lecserélném, igy a set bonus miatt...............nem tudom, cobra armor kell ra, a durvábbik, már beszéltem Gorro val.

Magtheridon
A trash nem volt akadály, a nerfelt casterek sem, egyszer volt hiba, valaki lehuzta a másodikat, a heal is jó volt, az utolsó csávó sem tudott megölni, jöhet a dagadt Pit Lord, 30% ig simán ment minden, ugy hullik a plafon, mindenki sebződik kb. 5k t, itt pánik hangulat lett úrrá, egy kicsit, főleg először, mert 3 kockázó meghalt.
3. nekifutásra sikerült, mindnet magamra nyomtam a plafon hullás közben és után, a heal is klassz volt, Gorro tankolásakor már érezni lehetett, hogy megfekszik, igy is lett.

Champion of Naaru
ugyan a quest meglett, én mégsem lettem Naaru bajnoka, valami még hiányzik, állitólag hc Slave Pens ben van egy quest amit nem árt megcsinálni, hát kiváncsi vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr61410590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása