Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Epic Mount

2008.03.30. 22:35 | Sas882 | Szólj hozzá!

2 hete olyan az élet, mint valami munka, fejembe vettem, hogy nekem is kell epic mount, még nem tudom milyen, de kell, az biztos, hogy nem a standard, vagy dragon vagy az a furcsa lény a Skyguard brigádból.
Miután nem vagyok egy nagy farmoló, az elsőre elmegyek valami instába, ami csak viszi a pénzt, nem hozza, igy még csak 3500 g nél járok, tehát még egy hét.
Mindenki a szigeten randalirozik, igy szerencsére Outland a napi questek szempontjából elég nyugodt hely, a szigetre elnézek, de nem vonz a tömeg.

Reggel - meló után - a szigeten kezdtem, sehol senki, igy megcsináltam az összes napi questet, visszatértem, Nagrandban folytattam a napikat a szép zöld mezőkön.
Délután a napi hc jött, ez véletlen volt, Izisz keresett dps t a napi hc Underbogba (UC), ha Izisz hiv és gyógyit akkor nem szeretem kihagyni, szerintem a guild legjobb gyógyitója, igy belevágtunk, Nasaskin, Kytiara, Gézuka, Izisz és jómagam.
Simán lement, annak ellenére, hogy néha 2 rugó tankolt - Nasa még fejlődésben lévő warrior, ellenben a 2 rugó majdnem full epicben - sikerült 1-2 whippal meguszni.
Az insta után, 2 en elmentek Zul Amanba, én meg horgászni.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr79403858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása