Guargumi

World of Warcraft blog. Undead Rogue mindennapjai Azeroth földjén. Quel Thalas/EU Veszett Sereg guild.

Friss topikok

Linkblog

HTML

Scholomance

2008.04.09. 19:52 | Sas882 | Szólj hozzá!

Délelőtt a Netherwinges questek toltam, hát nem könnyűek, s felettébb időigényesek, ráadásul nem voltam egyedül a Netherwing bányában, igy még lassabb volt a drop.
Megoldottam később az skyguard és ogrillás questeket is, mikor elhivtak Scholomance nevű instába.
2 pala, 1 mage, 1 rogue volt a felállás, ebből az egyik pala és a rogue volt 70 es, full epic csak én...........nem volt nehéz, de sikerült 2x whipolni, természetesen a tömegjeleneteknél, ahol túl bátran húztuk be a mobokat, a tömeg levert.
Draconyx (mage) sok xp vel gazdagodott, Stlélek (paladin) pedig Agent Down repuval, igaz ez utóbbit elég szerényen dobta.
Naxramass bosshoz állitólag ez kell, én még sosem láttam, s igazából nem is érzem, hogy sikerülni fog, ha megyünk én ott leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://guar.blog.hu/api/trackback/id/tr48418835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása